B E E N G O N E

tjaaaaaaaa! kan börja med att säga att jag är otroligt trött. fick hem min kamera igår, gash vad skönt! åkte upp till mormor & morfar i stugan framåt kvällen. bakade pepparkakor. liiiite mys! och idag började vi dagen med match i västervik. vinst med 4-2. hur bra som helst, eftersom att domarna var lite emot oss. eho. besökte donken en snabbis. sen var det bara att köra hem och gå upp till blåbärskullen. sälja lotter med fotbollsflickorna. gick väl hyffsat bra. meeen så mysigt det är där uppe framåt kvällen! thi :) fixade mig en julklapp från mormor med. tack mormor! va hos mormor och dom ikväll med. kommer inte träffa ida & tilda på jättelänge nu ;( dom åker till thailand den åttonde, och kommer inte hem föräns efter jul. första julen i våra liv utan varandra. känns inte alls bra. har bilder från typ de mesta jag gjort i helgen. men orkar verkligen inte lägga in dom nu, så kanske kommer imorn. då ska jag förövrigt plugga. wohoo! nejmen, godnatt.
#1 / / jennifer:

jag saknar dig :(<3

#2 / / Freja:

grymt fin bild! (: