JUST BEAT IT

ph1-2_färgade emelies håår! ph3_me.
just nu vill jag ha något intresant att skriva, fast jag kommer inte på nått bra. min dag har jag spnderat framför tv:n. kollat massa serier. har varit trött hela dagen så har inte orkat ta tag i situationen ;) nu rensar jag iaf bland alla tusentals bilder i datorn. väldigtväldigt behövligt :o skulle laga mat idag, så jag gjorde en omelett men de va inte lätt. de blev lite fel när jag skulle vända den typ. haha! men gott va de iaf ;) jahaja, ska till västervik på torsdag. sjukhuset, kontroll och så kanske vaccineras. men vet inte än. blir stan med. och match på kvällen i kristdala. hoho. nej men ska fortsätta rensa bilder. hörs!
#1 / / Anonym:

åh det funkade! Glaaaaad!:D haha.. TACK för hjälpen!!

#2 / / Ida:

as fin i håret ju! Åh, jag vill träffa dig på torsdag :( hihi^^