allt har ett bäst före datum

hej! i morse var en riktigt hemsk morgon. somnade om flera gånger. menmen. skolan var som vanligt. men ricky ska typ byta till åseda :/ och felix och emil med verkar det som. de kommer bli sjukt tomt och tråkigt i klassen. dom är lixom speciella! haha :) nej men det är väldigt synd tycker jag! sjuuuukt synd! skulle sätta mig vid datorn när jag kom hem och skriva klart novellen men det funkar inte. och inte på den här datorn heller. lite surt. skulle varit klar idag. men får väl förklara för henne att det inte gick. hoho. ska göa lite matte sen med. och borde öva tyska men det orkar jag verkligen inte. får bli sen ikväll. ska ut och sälja med sandra, erika och nathalie sen. ganska trist, men sällskapet gör ju det hela bättre. hihi.
hittade lite gamla bilder, så tänkte faktist bjuda på några...


jag för typ 4 år sen tror jag? inte säker. höhö


jag -06

hahaha! hanna och jag på läger nån sommar. fina paint-talanger man hade? jodå. haha.

#1 / / sandra:

hahahah så snyggt;)

"första klass"<3