TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT

heeeeeeeeeej. har varit grymt dålig på att ha med kameran senaste tiden. så bjuder på ett par mobilbilder. de duger juu. så: 1. vann blondinbellas bok egoboost hos rebecka. tack så hemskt mycket! 2. jag gillar visst juice. hehe 3. provade ett par dr. martens. love at first sight oh yes! 4. en anna 5. anne & jans bröllop igår. FINT! 6. klänning/hm & converse 7. my maaaan & i. 8&9. SNYGG. ja som sagt, bröllop igår. det var jäkligt fint, wow. skulle kunna ställa mig där framme imorn. nej men seriöst, hur galet berörande är det inte? åkte till isabell runt 7 iaf. sen drog vi vidare till hultsfred. helt okej. skakade rumpa läänge med rosie & frida. fina tjejer dedär. sen vid tolv åkte anna och jag till målilla för att kika scotts. mums. och jag ångrar ingenting. FYNDIGT. hiihi. tog en promenix med emelie förut idag. de va varmt. och nu ska jag ta och göra nått bättre än att sitta här. frågan är vad? he. jaja, vi hörs. hare bäst
#1 / / Vaska:

hejhej, fin blogg du har :D

följa varandra via bloglovin?

#2 / / Fanny:

Hejsan! Jag tänkte höra vilket typsnitt du har i rubriken? Den är sjukt snygg!! Kramkram

#3 / / r.:

Sv: Jag har också tvekat skitlänge haha, men nu var det dags :D

-

Och undrar också om du köpte dr martens skorna? dom är ju så grymt snygga(!!) ska också köpa ett par :)

#4 / / josefine:

Kika in och anmäl dig i dagens blogg! Vinnaren får ta del av mina femtusen unika besökare. Det kan bli du!

#5 / / sia:

so am I! ;)

#6 / / karrekarrée:

fan va du är snygg jävla snygging