home sweet home,,

efter samanlagt 24 timmar i bil, 7 koppar varm choklad, underbar skidåkning två nachos-tallrikar, en himla massa mat, x-antal snygga snowboard-killar, 6 nätter med bästa kusin, x-timmar wii-spelande, 2 lite för kalla dagar, 4 flaskor vitamin well, ett par os-guld, några otroligt roliga lift-turer, ett par omkullkörningar, 2 inkörningar i granar... , x-antal uppräknade bra barnprogram från förr, några paket hot-dogs, och massa mer kul så är jag hemma.
och så saknar jag massa folk, vill träffa er. NU!
#1 / / m:

sv; DU är söt min vän.. så äre bara.. hehe ;)

#2 / / rebecka:

roligt att kolla allt som hänt.. kommer ta typ två dagar. känner att jag inte orkar det och får vara lite efter xD

#3 / / rebecka:

sv; exakt. känns lite så, om det är något man borde veta får väl den det handlar om säga det, orkar inte jag lägga tid på. ! :D va det bra i trysil btw ? :)