crash and burn

verkar som att jag hamnat i en svartvit period? jaaaaaaja.
eftersom att ungefär 90 procent av kommunens befolkning befinner sig på öland, så känner zara och jag oss ganska ensamma. så i måndags tog vi med oss ett halvt skafferi och drog ut med cyklarna långt i skogen och satt oss på ett berg och hade djupa samtal om livet. igår gjorde vi i princip samma sak. jag ska snart göra mig i ordning, äta och ta mig till gårdveda till mathilda. fint! och ikväll blir det kräftfiske med släkten. myyys! imorgon funderar jag på att typ våldgästa majsen. de va ett bra tag sen. och i helgen blir det virserum. nu vet ni allt och lite till gott folk. ha en fin dag, hörs. PÖÖSSSSS
#1 / / zara:

anna, jag älskar dig ! och våra djupa samtal, så underbart bra. <3

#2 / / michaela:

haha det var du ;) o riktigt duktig är du! ooohja!

#3 / / mathilda:

sv; jaa de får vi verkligen!! :D<3