let love speak

ph_ lelove
nu är jag verkligen jättefärdig med kärlekshandboken, och det känns jättebra. och jag är jättenöjd. nej kanske inte men. hi. va ute med min fina emelie förut, i de fina vädret. vi prata massa fint snack. (värst vilket upprepande inlägg!?) imorn har jag engelskaprov ialla fall. och jag hoppas verkligen på att någon ger mig supersmart tänkande till den lektionen. BEHÖVS. aho nehe, borde sova. vi hörs kära vänner!
#1 / / Madeleine:

Gillar bloggen!

#2 / / Z A N D R A:

sv: åh, jag är back on track nu..eller ska försöka iaf, hih ;p

#3 / / JULIAS FOTOBLOGG:

Hejsan! :)

Skulle inte du kunna rösta på min bikini här : http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=LACOAYnnunVQES1QGVUOoo90#bikiniGallery

5 stjärnor och jag blir jätteglad! :D

Kram på dig!

#4 / / 'amy:

SVAR: jaa, de vore kul!!:)

#5 / / Anonym:

ja än så länge. Har några intresserade. men maila så har du chans att köpa dem. De andra kanske ångrar sig :)

#6 / / Denise[O R D & F O T O]:

Har du gått på något aprilskämt idag?:) Läs vad jag gjorde på min blogg! Glad påsk! Kram Denise

#7 / / 'amy:

svar: jaa jag med:) dom är fettsnygga!

#8 / / Lorena:

finfin bild!