i vår sista dans

ååååh hej!! ligger just nu i min helt underbara säng och laddar ner lite fräsiga appar till my love. fina emelie och jag tog oss en rejäl promenad förut. vi va blandannat och besökte våran framtida sommarstuga. ärligt tskst, jag ger mycke för skönheten! har även planerat massa sommar, och de ska bli absolut fett grymt. promise. kan knappt bärga mig till sommarlovet... fast ska bli så sjukt sorgligt att splittras från massa fint folk, dels niorna och sen alla åttor som drar till albäck. jag stannar i virserum och testar hur friskolan blir. tror att det blir askalas faktiskt! nejnem imorgon ska hi sjunga HELA dagen and i love it. sen träning på kvällen. på tal om annat, fick vg+ på soprovet. känns bra ju. jaha, vi hörs. puss och godnatt :))
#1 / / thilda:

sv; ja, man orkar verkligen inte! haha

#2 / / DEANAUT:

si,dem är rössiga faktiskt ;) min syster lika så ^.^

#3 / / Johanna:

sv; ne, låter såå fult när jag e nervös ;( känns så dumt att backa nu i slutet, men vi har ju inte övat på solona förräns nu ;(