MEDAN NATTEN FALLER

heyyeyy. bilder från igårkväll, åt chips och popcorn. (nehe, som ni inte ser det?) och så lyssnade vi på musik, wow, och pratade med varandra, och andra, och kollade film. FET KVÄLL. yes. idag gick jag upp vid 9. NIOOOO!? åkte till rumskulla och spelade säsongens sista match. vinst med 2-1. ett mål för min del. glad tjej! och sen åt vi lite gottgott i vimmerby. och nu har jag packat, och rensat kameran, och packat. yoo. det är ungefär det ni ser på bilden. och lite glass. gott de. och nu ska jag sova typ. okej inte riktigt än. fast jag skulle behöva det. jaja, hörs.
#1 / / simone:

så mysis :)

#2 / / sofia:

allt bra med dig idag?:) kram

#3 / / josephine:

allt bra idag ? :)

#4 / / Natalie - It's all about attitude:

vilken läcker blogg du har :)

och fin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram :)

#5 / / Sanna Hyvärinen:

Har min allra första tävling på bloggen, kika in vettja!:)

Du har chans att vinna ett iPhone skin från Laptop-skins.se.

PUSSPUSS, ha en fortsatt bra dag!

#6 / / kv:

SAKNAR DIG JUUUUUUUUUUUU!!!!!! ditt sär. kom hem och pussas och kramas genast

#7 / / elna:

Jag har frågat dig tre gånger, varför svarar du inte?

Jag behöver din hjälp om hur du fått din blogg så bred utan att kategorierna och det hoppar längst ner!

Snälla skriv till mig på [email protected]!!!!!! I stort behöv av hjälp!

#8 / / annie:

hej snyggo, får jag länka din blogg? :$