En miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli en

mycket konsertbilder här ja, men det här är iallafall newid för er som inte vet :)) he. har haft en grym helg! i fredags jobbade jag somsagt på Rookie, fotade för fullt vilket resuterade i ett par armar som vart helt slut igår. haha! igårkväll var sandra och jag hos emsan lite, sen åkte vi till metropol. kunde ju definitvt haft roligare, menmen. åkte hem och sov med varma armar runt om mig iallafall. och idag, ja idag har kristofer och jag ätit omelett & bacon till frukost. sen va mormor och morfar här ett tag med. seeeen kollade jag lite innebandy i eftermiddags. som pricken över i't blev det kebab på tre kronor efter det. ja bra helg helt enkelt, och nu väntas en hel veckas ledighet. hur skönt som helst!!
#1 / / daniella:):

Jättefin blogg! Allt bra?:D