detta fält måste fyllas i . . .

tillägnar bilden till kusin ida som nog är den enda som förstår ironin i det hela :))) sitter i skolan och har medeproduktion, loviza klagar på att jag bloggar för lite. men jag jobbar ju tillskillnad från henne. . .  imorse var jag hos farbror doktorn, och på måndag ska jag dit igen och ta massssa prover. får inte äta innan. buhu. jaja. fredag idag, gotta love it. yes.
#1 / / FOTO:

fin bild, trots er ironi :]

#2 / / sasse:

diggar bloggen :)

#3 / / Elina:

Hej, just nu har jag frågestund i bloggen så om du har lust kika gärna in och fråga några frågor! Här är en länk --> http://moreandmore.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Trevlig helg :D



Förlåt om du inte gillar denna kommentar..

#4 / / idaa:

HAHAH, precis anna! du e bäst<3

#5 / / Millah - väntar första barnet ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#6 / / madeleneriksén:

följa varandra via blogglovin?:)