Men lägg armarna runt mig och slit ut vad jag har, och gräv i det dunkla med sök inga svar, för jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla

Tre bilder från helgen. Har haft en jättebra helg!! I lördags eftermiddag/kväll va vi på Moliljan och firade mormor & morfars bröllopsdag. Spa'ade och hade de bra, sen åt vi middag också. Resten av kvällen spenderades hos mormor och morfar med kex & ost osvosv. Igår firade vi Johan som fyllt år, sen åkte vi till moster och fikade lite. Tog med Arvid och Melker till stugan en sväng med, lyckliga pojkar som fick åka Impreza haha! Åt kebab och hyrde film på kvällen, så jaaa, bra helg!! Idag åkte jag senare till skolan, fixade det sista till idrotten och sen höll Lovi, Victor & jag i ett vattengympapass för klassen. Fick skjuts hem och nu skriver jag på engelskauppgiften tills imorn. Jappjapp. Hoppas ni haft en bra helg vänner, puss!