Är det här det bästa livet hade att ge? Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

De där drömmarna vi drömde kom från gränsland bortom taggtråden
där skyttegravar grävdes när någon annan byggde landet när vi sov
Nu är vi vakna men vi känner inte igen oss
De har rivit våra gator bränt ner lekplatserna
där vi hängde som barn
Hur långt man än har kommit
är det alltid längre kvar

Det fanns ett ljus som aldrig släcks
i sångerna från min uppväxt

I hela mitt liv har jag litat på min tur
men det här kan jag aldrig slingra mig ur

Dom 999 saker jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 värre saker jag redan har gjort
#1 / / Jessica:

Hej vill du tjäna pengar på din blogg? gå isåfall in på min blogg http://jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör, fråga om det är några oklarheter!

Jag trodde inte riktigt på det förräns nu då jag tjänat ca 520 kronor på 3 dagar. Och jag har typ 10 läsare per dag.. ;P

#2 / / josefina:

Sv: Tack för tipset!