Questions

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Kristofer lagat speghetti och köttfärssås när jag kom hem från jobbet(<3<3).
Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pussade Kristofer.
Det sista du sa högt? "Hejdå"
Det senaste någon sa till dig: "Hejdå", haha.
Vad har du druckit idag? Vatten.
Vad var det senaste du åt? En halväcklig färdigträtt för att jag inte orkade laga mat, haha.
Vad var det senaste du köpte? Hm, en flaska sprite tror jag.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är något konstigt soldis och det blåser väääldigt mycket. 
Godaste glassmaken? Hm, citron-sorbé är ju sjukt gott när det är varmt osv. Lätt bästa törstsläckaren. Annars gillar jag daim, nougat osv.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek kanske, men något speciellt som händer, ja.
Sover du tungt? Oftast ja.
Drömmer du mardrömmar? Det händer. Har inte gjort det på jättelänge, men däremot drömmer jag VÄLDIGT konstiga saker ibland som jag kan både skratta åt och fundera över flera veckor senare.
Trivs du med ditt jobb? Jag älskar mitt jobb!
Favoritklädsel? Svarta jeans, någon snygg tischa/linne, skinnjacka & antingen martens eller converse. Rätt så svart rakt igenom för det mesta. Mitt motto när jag handlar kläder "Jamen, svart passar ju till allt..."
Favoritlåt just nu? Kiss me med Ed Sheeran spelas ganska så jättemycket. Och Diamonds. Och The boxer.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster där solen lyser in, en lampa, en högtalare och lite av soffan.
Vad gör dig glad just nu? Massor!! Att jag går på världens bästa skola som ger sjukt mycket roliga upplevelser osv, att jag har ett grymt jobb, att jag har världens finaste människor runtomkring mig, att jag är så sjukt nöjd med min tatuering, att jag har en hel veckas ledighet framför mig.
Vad ska du göra härnäst? Ska resa mig och se om det finns något intressant i kylskåpet.
Höger el vänsterhänt? Höger. 
Humör just nu? Jag är glad, och VÄLDIGT rastlös.
Favoritgodis? Älskar riktig äkta fudge (inte sån man köper på Icas plockgodis), punchpraliner, paradis, vit choklad och massor av andra söta saker. Just nu har jag dock mer en valnöts-crush, mycket nyttigare ju!!
Kläder just nu? Min svarta lilla one-piece. Soffklädsel <3
Sommarplaner? Ska absolut gå på festival. Väldigt troligt Bråvalla. Antagligen Hultsfred också. Jobba och tjäna pengar. Göra allt som jag inte kunnat göra när jag inte va 18, fyller ju lyckligtvis innan sommaren. Förhoppningsvis har jag körkort och kan åka både hit och dit. Kommer hursomhelst bli awesome!!
Hur många kuddar sover du med? Tvåååå plus halva Kristofers ena <3<3
Morgon eller nattmänniska? Hm, det varierar. 
Vad är viktigast för dig? Att alla mina nära och kära har det bra, och att inte lägga energi på onödiga händelser/känslor/grejer. Att uppskatta saker för vad det är.
Är du kittlig? Har alltid varit jättekittlig, haha.
Snarkar du? Kristofer säger det, men jag tror inte riktigt på honom. Okej, när jag är förkyld jaa. Andas förövrigt väldigt tungt både i vaket tillstånd och när jag sover.
Stjärntecken? Oxe.
Stökigt el välstädat? Vill ha det städat, men det blir väääldigt lätt stökigt. Kläder överallt, typ.
Vad längtar du mest efter just nu? Jul!!!!! Och att fylla 18.