Hej och hååå

JAHA hej vad händer livet? Förra veckan va en bra vecka. I torsdags hade Lovi, jag & Karin vinkväll och la oss vid halv 4 och gick upp vid 5. Va skapligt trötta på vägen till Stockholm. Saco-mässan sög lite förövrigt. Kom hem lagom till match som gick sådär. Spenderade kvällen med Lovi och körde även lite på fulla pojkar vilket va vääldigt trevligt haha. I lördags va Lovi och jag på bandy, åt massor mat o sen stressade vi iväg till O-hamn för förfest hos Mackan vilket va helt ok. Sen tröttnade vi dock på stan och åkte till Hultsfred och Metro istället? Hahah. Lyckades planka in, Lovi snodde en öl, och ja. De va kul. Åt kebbe på 3kronor, sen fick ja skjuts hem av söta pojkar till Lovis lägenhet. Råkade även ha efterfest till halv 6 med dessa pojkar som va helt fantastiska och sjöng Westlife-låtar för mig haha. Spenderade söndagen med Erik & Rasmus, Sibylla & need for speed. De va gött. Annars då??? Fick hem min nya underbara fantastiska säng igår så sov som en gud inatt. Och INATT FÅR JAG SOVSÄLLSKAP MH MYS HERRÅ PUSSPUSS