vi har ett oranget hus över oss?

jaha, hej! va och hälsade på arvid på sjukhuset igår. sitter i rullstol och allt gör han. ser lite gulligt ut ändå. . . men gosh vilken kille han är. han är så sjukt stark. <3 va hos moster, ida & tilda sen en sväng med. sen åka hem snabbt och byta om och platta håret, hämta emelie och åka vidare till målilla. vi kikade in hos tjejerna i gula huset. cyklade bort till konsum och när emelie och hag kommer tillbaks till huset så ska dom till hanna. så vi satt oss på vårat lilla ställe och gjorde ingenting. lyssnade på musik och pratade. myys alltså. haha. sen kom mamma igen för vi hade ingen skjuts upp till hultsfred annars. mötte bellan & erika där. och även elin & jenni och några tjejer från västervik. hoho. sen kom victor och anton med. gick vidare till marknadsplatsen/festområdet. stod där mestadels av kvällen. emelie, anton, victor och jag var även inne på området ett tag. victor och jag åkte karusell och det skulle vi nog stått över. gosh! hahahah. åkte hem framåt halv två. somnade skönt kan jag säga. haha. & idag. . . söndag. mjo värsting slappt. pluggat lite. och så kom carola & david förbi, sjukt länge sen. hihi :) jaja. ska ner och käka nått tror jag. imorn äre skola & träning, det gamla vanliga u know. jaja.
snodde en söt bild från emelie. jag var ju såå aktiv med min kamera. sv; nej. hoho
#1 / / Anna Sidenbäck.:

Hahahhaha vilka härliga bilder du lagt ut Anna! :D

#2 / / emelie:

älska oss !