There's no place i rather be

Är ju sämst i världen på att blogga, men är rätt så busy doin' nothing så att säga. Nejmen, har hunnit med en massa bus sen jag skrev här senast. Minns knappt vad, men blandannat en helgalen helg med Hoffmaestro på Metropol och studenkryssning. Har väl mest hängt med Nathalie och fart runt lite överallt och antagligen ätit en massa. Har hämtat min balklänning som är så sjukt fin. Har även varit på biiiio, spenderat en helg i Sthlm och sett Avicii, ätit massa Ben&Jerry's, hängt med mina kusiner, firat 100 dagar till studenten osvosvosv. Haft det bra helt enkelt! Bäst va iallafall senaste helgen. Studentkryssning va crazybanana kul. Det slog dock tillbaka med blåmärken lite härochvar och även en mysig förkylning nu också. Såå idag har jag varit hemma från skolan och pluggat i sängen istället. Nu kommer snart Nathalie som jag tänkte bjuda på nybakade frallor. Muuuums! 
 
Juste, bilderna är från när jag, mamsi och Toggan va ute och promenixade i skogen. Så himla fin vårdag!! (SNÄLLA VÅRVÄDRET KOM TILLBAKA)