Onödiga och irrelevanta frågor 22.40

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? -
 Anna 
När fyller du år? - 23 april!
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - 5 hål i öronen, 4 tatueringar
Vad har du på dig just nu? - Bh & trosor
Vilken årstid är bäst? - Gillar alla, men föredrar våren & sommaren.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag oftast ser saker positivt, hittar lösningar.
Vad är du bra på? - Att skjuta upp saker... 
Vilka älskar du mest på denna jorden? - Familjen och släkten. Mina närmsta vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Haha, nej. Jag är typ mest sällskapssjuk och skedsjuk i världen.

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Nathalie, Nea, Lovi och Karin. 
Vem vet allt om dig? - Ingen egentligen.
Vem är roligast av dina vänner? - Haha Karin är en klass för sig.
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga som fåååå
Vem är mest partyprisse? - Alltså alla mina friendos är partyprissar när det väl gäller 
Vem är den du helst har filmkväll med? - Karre och jag är ganska bra på de faktiskt
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Haha, svår fråga men Lovi tror jag
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Någon som inte säger olämpliga saker (inte Nathalie alltså) ;);) Nä skoja. Kan nog ta med vem som haha.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Haft sovmorgon, jobbat, ätit, sovit, kollat på film kort och gott.
Har du varit glad idag? - Ja det har jag!
Har du varit ledsen idag? - Nä inte alls!
Har du gjort något bra idag? - Jag har tagit hand om fantastiska barn och blåst på deras onda ställen när de ramlat blandannat, de är väl ganska bra!
Vad ska du göra nu? - Sovaaaa
Har du gjort något dåligt idag? - Inte något jag kan komma på just nu!
Vad har du ätit idag? -  Broccolipaj, korvstroganoff & ris, knäcke, grillat kött och potatisgratäng!
Har du duschat idag? - Nej!
Är du trött nu? - Näe, sov en timme förut så lär väl icke kunna somna nu. Tjoho
Vad händer imorgon? - Ska jobba, och träna på kvällen. Mellan det vet jag inte.

Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? -
 Mamsen
Vem ringde dig senast? - Johanna
Vem sms:a till dig senast? - Nathalie
Vem sms:a du till senast? - Nathalie

Övrigt
Är du hungrig just nu? -
 Nej.

Vad är klockan nu? - 22.38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - FB, Youtube, blogg

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Ett par timmar sedan.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Hm, i söndags va de.

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Yaaaas
I så fall, vilken låt för tillfället? - You just want my money med Jason French
Vad gillar du för musik? - I princip allt utom opera och jazz haha.