Någon slags årsresumé - Början

Firade in det nya året med fina vänner, först hos Emsan, sen i gula huset & till sist hos Johanna. Var jätteglad och nöjd med natten!
Åkte skidor var & varannan dag. Det var ju riktig vinter då, till skillnad från nu. . . Nötte på skidorna i dacke & även Hestra en dag.
Spenderade fler och fler dagar med Kristofer. Insåg att det lixom skulle vara han och jag, och här är vi idag. Kärlek♥♥
Var jättejätteglad!!
Fick erbjudande om att åka till Jukkasjärvi med ett gäng helt okända människor. Tackade jag, och är så sjukt glad över att jag gjorde det!
Åt chokladbollar och myste i skolan med mina finisar. Hade en del kemi ser det ut som! Läste öven världens typ längsta bok. . .
Va i kalmar med klassen. Minns knappt vad vi gjorde. Men pizza åt vi i alla fall!!!
Kristofer fyllde tjugo år! Åt god mat hos honom med grabbarna grus, sen blev det pumpen kvällen till ära!
Hade ett äckligt matteprov, hade fint hår och va lite småsöt med linser. . .
Festade lite . . .
VarÄR jättekär!Åkte skidor sju dagar i grannlandet. Pappsen bröt revben och jag fick fräknar.

Finaste gammelfarmor somnade in. ♥
Är inte så haj på det här med att organisera bilder, så, de flesta av er har säkert sett dessa bilder redan. Men, någon slags årsresumé iallafall. Håll utkik efter nästa, stor chans att det blir mer intressanta bilder fram emot sommarmånaderna!


#1 / / Danijela:

Hej! Jätte gullig blogg du har! :)

älskar den lila tapeten på första bilden! :)

jag har precis startat en blogg så kika gärna in och lämna en liten kommentar!

Ha det så bra, kram! :)

#2 / / Anna Katana:

Låter som att du haft ett helt underbart 2011 (:

#3 / / madde:

Fin blogg!:) SKa du göra nåt kul på nyår?:)

#4 / / Anonym:

taggad för nyår imorgon? :D

kram, http://hannalovisasol.se