4a svartvita

Råkade bli en svartvit värld när ios7 kom till världen pga feta filter daaaah. Har haft mysmiddag med Lovi-babe, skrattat åt livet, åkt bil runtruntrunt i Hultsfred, hängt på sibylla, tränat, haft träningsvärk, hängt med Majsen (efterlängtat) och taggat Stockholm. Idag hade vi spexfoto så har gått runt jätteful i skolan och sett ut som drägg, men de va kul. De blev JÄTTEfint. Glad. Nu har jag religion, sen ska jag hem och packkkka och sen åka mot huvudstaden för en helg som antagligen kommer äga FETT hahaaaaa. Nemen de blir skoj!!
#1 / / ♡ Hanna Andersson ♡:

Har just nu en fototävling på min blogg där du tävlar med din bästa bild från sommaren, den som vinner får 200 kr hos kamda.se.
Direktlänk: http://hannabieberandersson.blogg.se/2013/september/fototavling-2.html#comment

Hoppas du vill vara med! (Om du inte vill lägga upp din bild på din blogg så är det okej att maila mig ditt bidrag: [email protected], fast lämna i så fall en kommentar i tävlingsinlägget ändå, så jag vet att du tävlar) Kram!