HALS

Eftersom att jag är en sån väldigt ambitiös bloggare så har jag gjort en jättefin bild som ska föreställa min hals, för att visa er mitt stora problem. Första halsen är en normal hals. Andra är en inte normal hals ritad av mig. Min ena halsmandel är typ dubbelt så stor som den andra, och på den så finns det ett hål, en ficka typ. Där i ligger det ibland små vita saker. Har googlat detta och det är inte farligt, enligt vissa, och farligt enligt andra. Hursomhelst, det är jätteirriterande och anledningen till att dom finns verkar va att jag haft halsfluss så mycket. Hade det 3-4 gånger i våras/somras. Inte kul nej. SÅååå folk brukar tydligen operera bort halsmandlarna dels om man har mycket halsfluss och dels om man har vita prickar i halsen. Jag har ju tydligen båda. Vill dock inte operera. Låter läskigt och verkar göra ont. Meeeen, prickarna är VÄLDIGT jobbiga, då dom känns jätteväl. Det här är antagligen inte alls intressant men kände för att vara ambitiös, för min egen skull. Om jag någon gång ska operera bort dom så kan jag ju kolla tillbaka på detta fina inlägg. SÅ HEJDÅ