KAOS 2.0

Jahopp, va ett tag sen jag uppdaterade här sist. Meeen har haft fullt upp. Typ. Minns knappt vad jag gjort men antagligen åkt bil, ätit mat och sovit (lol). I fredags va vi på metropol och dansade röven av oss till Niello (han sög dock). Sen hade vi efterfest på bandybanan och åkte skriller någon timme? Haha. Sen va vi hos Tomme och vid 06.10 ramlade vi i säng i Tillingeby, haha. Mh. I måndags var Nathalie och jag i stan hela dagen och handlade sista julklapparna. Åt på Åströms också, dör va gott. Hade lite uppersittarkväll med bingolotto och färgning av mitt hår. Sen råkade jag inte somna föräns fyra på morgonen, men det är en annan historia ;);) Igår var vi på metropol och härjade. Haha kaos-kväll, men askul. Idag har vi varit på bandy i Vetlanda och käkat på donken. Efter det snörade vi på oss skrillorna och körde lite bandy på småmål. Sen pizza i Hult och så en litenliten raggarunda med Maria i bagaget haha. FIIIIIN dag. Nu har jag skrivit nog tror jag. (Imorgon ska Sadden & jag till Nea i växjö. Kan blir kaos) HEJDÅ