Bra liv

Jaha okej. Fett dålig på att blogga (vanlig början på mina blogginlägg ju?) somvanligt. Men har haft fullt upp med att ha ett kul liv typ. Hade sjukaste kvällen ever förra lördagen, började med middag hos mormor och morfar, sen till Emma och Henke för lite förfest, dock blev vi rastlösa så gick till Kim istället där de va sisådär 25 killar varav 17 hade jeansskjortor. Hade vääääldigt kul med min spriteflaska, folk som blev inlåsta på toan och Kim som slog sönder sin hand haha. Gick vidare mot Metropol och tog en shot sen dansadedansadedansade jag och tog fula bilder typ. Hahaha har aldrig haft så kul så är nöjd...... :) Annars då? Tränar lite innebandy, gör alldeles för lite skolarbeten och spenderar för mycket pengar på bensin. I helgen hade vi seriepremiär och i lördags blev det en tur till metropol igen vilket va kul. Igår sov jag typ hela dagen haha, och idag hade jag sovmorgon sen lektion i 40 min :))))))))) Så Lovi och jag åkte runtrunt och stalkade folk i Hultsfred sen åt vi pommeeezzzzz på sibylla. Gött bra tack hejdå får se när jag skriver noveller om mitt liv igen PUSS OCH KRAM