36 kr för en taxitur och Takida på högsta volym 04.23

I torsdags direkt efter jobbet åkte muppen och jag till Öland. Efter 3,5 mil kom jag på att vi glömt tältpinnarna dock så va ju bara o vända. KUL :) Kom fram till ett lite halvblött Lundegård iallafall och fick upp vårt tält med lite hjälp av goda friends. Spenderade kvällen i tältet och lyssnade på regnet, blåsten och alla idioter som spelade en go blandning av Lasse Stefanz, Takida, LÅT MIG VARA DIN SOLDAAAT, gammal eurotrance och ballader av Celine Dion. De va sköna godnattvisor sååååattsäga. På självaste midsommarafton hade vi inte en lugn stund. Vi drack champagne och hade de allmänt gött för att sedan dra till afterbeachen på Strand, och sen råkade vi på något lustigt vis hamna på ett hotellrum där med en stor hög sköna människor. Fick kebab levererat till rummet och njöt av en vacker solnedgång typ isch. Hängde nere på nattklubben resten av natten, men drog hem tidigt ändå. Asgött. På lördagen sov vi, sen sov vi lite och sen sov vi. Duschade o gjorde oss frääääscha, sen tog vi taxi till Grönhag och Kristalagrabbarna. När ja tänker efter så va vi där på fredagen med lol. Hagge bjöd på stadig grogg och Rara söta Anna spelades i högtalarna så ja va nöjd. Sen blev de iaf Strand igen där vi bla träffade Mattis<3<3 Tröttnade på Strand sen och drog till Harrys och åt med grabbarna grus. Buffé med ryggbiff o shit, najs mannen. Resten av kvällen va konstig och vi va överallt och ingenstans. Lämnade mitt bankkort som pant till en vakt för att vi skulle få gå in på Grönhag och hämta vår dricka och efter de prutade vi taxi som kungar och fick betala 36 kr istället för 150. GÖTT. Sen åt vi kalla spaghettiringar och skrattade så vi fick kramp i magen åt hur fula vi va. Vaknade på söndagen och åkte hem vilket tog 4 jävla timmar. Skönt :) Aja. ASNAJS helg, tackar alla söta rara inblandade för det. Puss och kram. (Bra jag är på att skriva en hel roman så fort jag äventyrat)