Fri tillslut

Va ju ett tag sedan jag va aktiv hääär så att säga. Sedan dess har jag hunnit ha en mysig studentvecka, tagit studenten och varit både ledsen och glad över faktumet. Jag kommer verkligen sakna den här fantastiska lilla gruppen av människor, ibland vet jag inte ens hur jag ska klara mig utan att ha lektioner med dom varje dag. Även om vi knappt aldrig har haft full närvaro, så har vi ändå kommit varandra så nära just för att vi bara var fem stycken i vår klass, och i den andra klassen var dom endast tre. Vi har blivit en liten familj, även om inte sammanhållningen har varit jättebra hela tiden, och inte alltid mellan alla i klassen. Men det är väl också en sak som gör vår lilla grupp till just vad den blev, är eller var. Vi har kämpat med, mot och för varandra om både det ena och det andra. Vi har flyttats hit och dit, bytt lärare och klasskamrater har kommit och gått. Men tillslut stod vi där hela högen, fredagen den trettonde juni, med varsin vid mössa på huvudet och några små tårar i ögonvrån. I efterhand känner jag att allt gick för fort. Helt plötsligt var det över. Slut. Finito. Nu blir jag ledsen igen. Mina små fina gyrosar <3 Dom här tre åren har varit så givande för mig, jag är så sjukt glad att jag valde gyro och att jag fick gå med dessa fantastiska vänner och inte minst sagt fantastiska lärare. Jag ljuger inte för fem öre när jag säger att det är dom bästa lärarna på jorden. Jag vill säga tacktacktack till er alla, för att vi har kämpat och stått ut med varandra, och faktiskt fått varenda en av oss att växa som människa. Jag älskar er♥♥♥♥♥