S.Ä.M.S.T

Alltså vi vet ju redan att det här med bloggeriet inte går så värst bra för min del. Har inte riktigt tiden, orken eller inspirationen för det första. Skulle vilja lägga ner massa tid på att lägga ut bilder och skriva om både vardagen och djupare saker. Men det blir liksom aldrig av...
 
Hursomhelst, livet rullar på bra just nu. Det är vår vilket gör mig på sånt där fånigt bra humör att jag nästan bara går runt och ler helahela tiden. Våren är verkligen min favorittid på året! Jobbar en hel del på förskolan här i Mörlunda, där jag trivs som fisken i vattnet. Är också en del på Hotell Hulingen och serverar drinkar och sånt där annat kul. Annars då? Åker mycket bil (dyrt intresse), hänger med my best friends samtidigt som jag saknar vissa best friends, spenderar för mykcet pengar på kläder, myser lite ibland och så försöker jag odla fräknar i solen. Ah ungefär så ser livet ut förtillfället. Räknar ner dagarna tills jag fyller 20 vilket är ganska så snaaaart faktiskt. Försöker planera någon slags sommar med utan att egentligen alls veta vad och vart jag ska göra/vara. Men sånt löser sig, är icke orolig. Jaja, nu vet ni att jag lever iallafall. Om ni är intresserade av mitt liv så rekomenderar jag att följa mig på INSTAGRAM och TWITTER där jag heter: annaandeersson på båda ställena. Så, ha det bra och ta hand om er så hörs och ses vi någongång någonstans